יום שלישי, 24 במאי 2011

בניית אתרים -היסטוריה

בניית אתרים

בניית אתרים באינטרנט מתפתחת בצעדי ענק, יותר ויותר חברות לבניית אתרים נכנסות לשוק, דבר המביא תחרות עצומה בקרב החברות לבניית אתרים באינטרנט. במאמר זה רצינו להראות לכם את תחום בניית האתרים מתחילתו.

היסטוריה
המטרה הראשונה לשמה הוקמה רשת האינטרנט הייתה לצבא. צבא ארה"ב היה זקוק לדרך בא הוא יוכל לתקשר בקלות ובמהירות דרך הודעות. היו כאלה שזיהו פוטנציאל עצום ברשת כזאת המאפשרת שיתוף מידע מהיר ועדכני ביותר עם כל אחד ברחבי העולם והטכנולוגיה פרצה אל השוק בצעדי ענק.
לאט, לאט החלו להגיע אל השוק חברות לבניית אתרים באינטרנט שרצו לפרסם את עצמם אומנם תחילה האתרים היו מאוד קטנים בעלי דף אחד או שניים והיה כתוב בדף הזה את כל הפעילויות של החברה. העיצוב היה מאוד פשוט ותוכן האתר היה מועט.

בניית אתרים- פוטנציאל
כאשר היו אנשים שגילו את הפוטנציאל של בניית אתרים באינטרנט, נוצרה תעשייה שלמה ומתקדמת. למעשה מי שמעוניין ללמוד בניית אתרים יכול לעשות זאת דרך הבית ברשת. ניתן למצוא חומר רב בתחום בנית אתרים בטכנולוגיות שונות באינטרנט. אפשר למצוא גם אתרים שמדריכים אתכם איך כדאי לבנות את האתר בצורה הנכונה ביותר. למרות זאת יש המון קורסים חדשים שנפתחים לבניית אתרים בצורה מקצועית ואפילו החליטו שיש מקום ללמד זאת בבתי הספר.


עתיד - בניית האתרים
אז אחרי שהבנו מהיכן התפתח התחום של בניית אתרים באינטרנט והגיע אלינו כמו שאנחנו מכירים אותו. אנחנו שואלים, איך יראה האינטרנט בעתיד? כאמור בעקבות התפתחות הנושא בצעדי ענק, אין זה יפתיע אותנו אם יגיע בן אדם שיגיד אני המצאתי את הגלגל וייתן לנו המצאה שתשנה עבורנו את אופן  הבנתנו של הרשת. לכן כאשר אתם מעוניינים בבניית אתר איכותי לעסק שלכם וודאו עם החברה לבניית אתרים שלכם, שהאתר שהיא בונה לכם יוכל להתעדכן בפלטפורמות חדשות שיוצאות לשוק.   


http://www.epa-multimedia.com/

תגובה 1:

  1. תחום הקידום צובר תאוצה רבה בשנים האחרונות. יותר ויותר בעלי עסקים, קטנים ובינוניים מעוניינים להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות של גוגל, על מנת לזכות לחשיפה רחבה וחינמית.
    בדיוק לשם כך, התפתח כל תחום קידום האתרים באינטרנט, הידוע גם בשם SEO.
    הבעיה היא שבשנים האחרונות נעשו יותר מידי מניפולציות על מנוע החיפוש, וגוגל החליטו לשים לזה סוף, לנקות תוצאות זבל, ולשים בראש רק תוצאות שמתאימות ורלוונטיות לתוכן.
    עדכון פנדה היה הסנן הראשון, ואחריו מגיע עדכון פינגווין שפעיל ונושם ברשת, ומפיל אתרים בעלי ספאם שפועלים למטרות רווח ואינם מועילים לאף אחד!

    תודה על הפוסט המעניין שלכם :)
    ינשוף קידום אתרים בגוגל

    השבמחק