יום ראשון, 22 במאי 2011

בניית אתרים - אתר פשוט

פעולות רבות הן אלו שיכתיבו את הצלחתו של אתר האינטרנט לטווח הארוך. הפעולות במהלך בניית האתר אלו הפעולות להצלחה מאוחרת, פעולות אלה נעשות ע"י החברה לבניית אתרים באינטרנט. הפעולות החשובות להצלחת האתר הן קוד האתר, שפת התכנות, והעיצוב של האתר.
חברה לבניית אתרים
רובנו כלקוחות שלא מבינים יותר מידי באתרי אינטרנט וכלל אין לנו את הידע המספק לקביעת הפרמטרים החשובים ביותר. עם זאת, חשוב מאוד שנהיה שותפים מלאים בתהליך בניית האתר. יש לנו את היכולת להשפיע. להלן כמה תחומים בהם נוכל להשפיע ולומר את שלנו.

מחשבה לעתיד – כאשר אנו מחליטים לבנות אתר, חשוב לקחת בחשבון שהאתר מתאים כרגע לעסק אך מה נעשה אם נרצה להוסיף או לשנות מרכיבים באתר? לכן חשוב שהאתר יהיה מובנה למודולים עתידיים שנרצה להוסיף לאתר. כאשר אתם בוחרים חברה לבניית אתרים חשוב להתעקש נושא על נושא התמיכה הטכנית.
כאשר אתם מעוניינים לעדכן את אתר האינטרנט שלכם ולרגע שכחתם איך מוסיפים תמונה? זה אחד הדברים המייאשים ביותר. לכן וודאו מראש כי החברה לבניית אתרים שבונה את האתר שלכם היא באמת חברה מקצועית.

קוד האתר – בעבר היה נהוג שהחברה לבניית אתרים שולטת בקוד האתר ובמערכת הניהול כך שאם תרצו להוסיף אפילו רק מאמר תצטרכו לפנות לחברה לבניית אתרים שבנתה לכם את האתר ולבקש מהם הוספה של פריט מסוים. דבר שאינו הוגן מבחינת הלקוחות שהם אינם יכולים לנהל את אתרם באופן עצמאי ושוטף וכי על הוספת פריט מסוים הם צריכים לשלם. כיום הדברים נראים אחרת ומרבית החברות נותנות ללקוחות את האפשרות לנהל את האתר באופן שוטף ועצמאי.

תוכן האתר – תוכן האתר הוא פרמטר מאוד חשוב. על כן, אם תבחר בחברה לבניית אתרים שיודעת לכתוב תכנים רלוונטים עבורך. חשוב שאת התוכן לאתר יכתוב מקצוען שיודע להתאים את התוכן למנועי החיפוש.


פשוט או מורכב? – כאשר אתה מתלבט ואינך יודע בוודאות מה כדי? אתר פשוט שעושה את העבודה או אתר מורכב שאינו ידידותי למשתמש ולא בטוח שמתאים לקהל היעד שלך. המלצתנו היא בתהליך בניית אתרים, חשוב פשוט, אל תגרום לגולש להתייאש מאופן הגלישה באתרך. אתר מסובך שמכיל עשרות כפתורים יגרום לגולשים לאבד כל רצון להישאר בו. על כן,לצורך זה תוכל להיעזר בחברה לבניית אתרים מקצועית שביכולתה ליצור מערכת שנותנת את מה שאתה מבקש בעיצוב נוח ונעים לגולש.


http://www.epa-multimedia.com/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה