יום רביעי, 11 במאי 2011

בניית אתרים

בניית אתרים


רבים מהאנשים נוטים לחשוב שבניית אתרים זה תהליך פשוט, שניתן לעשות לבד ובחינם. צריך  מעט השקעה וכבר בסוף היום יש לך אתר יפה. במקום לשלם לחברה לבניית אתרים מקצועית שתדע לספק לכם  אתר אינטרנט מקצועי. אלו הם אותם אנשים שלא הפנימו כי בתחום בניית האתרים אין קיצורי דרך, ויחייכו לעצמם כשיביטו באתר המכובד שלהם שעלה לאוויר לאחר "השקעה" של חצי שעה. אך הם יגלו מהר מאוד שהמציאות שונה לחלוטין ובניית אתרים זה לא דבר פשוט.

כאשר אתם מעוניינים בבניית אתרים, אתם צריכים להבין שיש השלכות רבות לגבי איך האתר של העסק יראה בהווה ולאן פניו מועדות בעתיד. בניית אתרים לצורכי מכירה יהיו שונים בתכלית מבניית אתרים עבור משרד ממשלתי או כל גוף אחר שאין בכוונתו לסחור ברשת האינטרנט אלא רק להפיץ מידע. לכן לפני שמתחילים בתהליך בניית אתרים צריך לשים לב עבור איזה קהל יעד נבנה האתר.
חשוב לזכור כי כאשר אתם פונים לחברה לבניית אתרים והיא חברה שאיננה מקצועית לא רק שהיא לא תתרום לעסק שלכם אלה היא גם יכולה להזיק לו ע"י איפון אתר לא מתאים והקמת אתר אינטרנט שאינו פונה לקהל היעד. לכן חשוב מאוד למצוא חברה לבניית אתרים באינטרנט מקצועית שתדע לספק לכם אתר אינטרנט איכותי שיתאים לצרכי העסק.
עכשיו לאחר שמצאת חברה לבניית אתרים מקצועית שאתם סומכים עלייה שתדע לאפיין את אתרכם בצורה הטובה ביותר האם זה הכל?
לא,עכשיו לאחר סיום בניית האתר צריך לחשוב איך אפשר לפרסם את האתר בצורה הטובה ביותר. כאשר אתם מחפשים נושא מסוים אתם מיד רושמים בגוגל ומקבלים מאות אלפי תוצאות, איך נגרום לאתר שלכם להופיע בדף הראשון בין מאות אלפי התוצאות?
תחילה - יש צורך לכתוב תוכן רלוונטי שיענה על חיפושיהם של הגולשים  במנועי החיפוש. גולש שנכנס לאתר מעוניין מן הסתם למצוא מידע אודות המוצר או השירות אותו הוא מחפש, לכן יש כאן הזדמנות למכור ציוד. חשוב מאוד, הוספת לינקים שיוצאים מהאתר מקדם את האתר במנועי החיפוש.
אחד הפרמטרים שמשפיעים על דירוג האתר שלכם במנועי החיפוש הוא משך השהות באתר. כלומר ככל שיהיו יותר נתונים רלוונטיים למשתמש, כך הגולש יישאר יותר באתר וזה יקדם את האתר במנועי החיפוש.


אז מה למדנו?
מלאכת החברה לבניית אתרים אינה מסתיימת בבניית האתר נטו אלא מורכת משלל מאפיינים וחישובים. תכנון נכון מתוך מחשבה לפני בניית האתר, קידום האתר התכנים רלוונטיים למשתמש והחשוב מכל הגדלת הרווח לבעל העסק.






http://www.epa-multimedia.com/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה